Babysalmesang i Hansted kirke, tirsdage kl. 11.00

Datoer, foråret 2024:

Hver tirsdag fra d. 2/4 - 14/5. I alt 7 gange.

Tilmelding skal ske via formularen herunder. Du har først en plads på holdet, når du efterfølgende modtager en mail med bekræftelse fra Alina Henriques. Den kvittering, du modtager når du har indsendt tilmeldingen, er altså ikke en bekræftelse.

Kontakt Alina Henriques på alina@km.dk hvis du vil høre mere om holdene.

Til babysalmesang synger vi, lytter til smuk musik, blæser sæbebobler, danser og en masse andre ting, som taler til sanserne og følelserne. Det hele foregår i en rolig atmosfære og programmet bygger på gentagelse, så babyerne efterhånden kan genkende rutinerne, og vi sammen kan blive fortrolige med kirkens fordybende rum og sange.

Programmet i kirken varer en god halv time, derefter går vi ned i Kirkehuset og drikker en kop the/kaffe og spiser en småkage. Her sidder vi ofte i en lille time og snakker om alt mellem himmel og jord.

”Det er ligesom en ekstra mødregruppe”, siger mødrene.

Babyer mellem 2 og 12 måneder er velkommen sammen med mor, far eller en bedsteforælder.
Kirkesanger og musikpædagog Alina Henriques står for babysalmesangen. Hun har mange års erfaring med musikundervisning af både børn, unge og voksne.
Forløbet koster i alt 100 kr, som betales via mobilepay, når du har fået en bekræftelse på at, du er optaget på holdet.

Tilmelding via formularen herunder:

Tilmelding til Babysalmesang i Hansted kirke

Værsgo´ -

Et par video-eksempler på hvad babysalmesang er - lige til at prøve af hjemme i stuen.

Videoerne er optaget i Hansted Skov, maj og juni 2020.

Husk at synge med!

Kærlig hilsen Alina Henriques