Kommende møder i Kvindekabinettet

Vi mødes hver gang i Kirkehuset kl. 17 - 19.

Datoer 2024:

Tors. d. 2. maj: Kærlighed

Tilmelding kan kun ske pr. mail til Kirkekontoret: hansted.sognhorsens@km.dk senest ugedagen før.

OBS: KvindeKabinettet starter nu også op i Østbirk. Det kommer til at foregå med samme tema, i samme uge og med Mette Bock ved roret - blot om tirsdagene. Hvis tirsdagene passer bedre for dig, eller der er udsolgt i Hansted, har du altså mulighed for at deltage i Østbirk Præstegård istedet. Se mere her: samtalesalon for kvinder (oestbirk-yding.dk)

Torsdag d. 2. maj 2024 kl. 17-19

Kvindekabinettet: Kærlighed

Kærligheden antager mange former, og vi kan vanskeligt leve uden. Men hvad er kærlighedens væsen?

Oplæg til samtale v. Mette Bock. Tilmelding kan kun ske pr. mail til Kirkekontoret. Betaling enten kontant eller MobilePay på aftenen.

Velkommen i Kvindekabinettet

Sognepræst Mette Bock står i spidsen for disse aftener i Kirkehuset ved Hansted kirke - og kvinder i ALLE aldre er meget velkomne!

Vi mødes hver gang kl. 17 og spiser tapas, el. lign. lækkert, med et glas vin eller vand til, og slutter kl. 19, så der stadig er tid til at have en aften derhjemme også.

Efter maden og et kort oplæg, hvor vi bliver klogere, måske provokerede og ihvertfald berørte, diskuterer vi aftenens emne rundt ved bordene.

Praktisk info:

Arrangementet koster 100 kr. pr person inkl. tapas og et glas vin, som betales kontant eller via MobilePay på aftenen.

Tilmelding

- med navn og antal deltagere senest ugedagen før på mail til Kirkekontoret: hansted.sognhorsens@km.dk

Det er ikke muligt at tilmelde sig via telefon eller sms.

Afbud

Bliver du forhindret i at deltage, skal du give besked til Kirkekontoret senest en uge før aht. bestilling af maden.